Tervetuloa tähtien joukkoon!
Tähtiasiakkaana keräät pisteitä ja ansaitset etuja.
Kanta-asiakkaanamme ostoksesi kerryttävät pisteitä, joilla voit lunastaa lahjakortteja kauppaamme. Voit ansaita pisteitä myös esimerkiksi suosittelemalla meitä ystävällesi ja arvostelemalla ostamiasi ruokia.
LIITY HETI ja saat lahjaksi 100 pistettä.
Helpomman arjen ruokaostoksista kertyneet ja muut ansaitsemasi pisteet voit muuttaa lahjakorteiksi, jotka toimivat maksuvälineenä verkkokaupassamme! Lahjakorttien lunastus onnistuu helposti Omalla tilillä.
100 pistettä = 5 € lahjakortti
200 pistettä = 10 € lahjakortti
300 pistettä = 15 € lahjakortti
400 pistettä = 20 € lahjakortti
Kanta-asiakasohjelma on julkaistu 29.6.2023 ja pisteitä alkaa kertymään sen jälkeen tehdyistä tilauksista. Tätä ennen tehdyistä tilauksista ei kerry pisteitä takautuvasti.
Tutustu kanta-asiakkuuden ehtoihin tästä.
Tähtiasiakkuus ja Oma tili
Tähtiasiakkuus on Feelia Ruokakaupan ilmainen kanta-asiakkuusohjelma. Tähtiasiakkaana voit kerätä pisteitä, joilla saat lunastettua lahjakortteja verkkokauppaamme.
Tähti- eli kanta-asiakkaaksi pääset liittymään täyttämällä liittymislomakkeen täällä.
Tähtiasiakkuus on ilmainen. Se edellyttää kuitenkin 18 vuoden ikää ja toimivaa sähköpostiosoitetta.
Lomakkeen lähetettyäsi saat sähköpostiisi pyynnön aktivoida Oma tili klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Onnistuneen aktivoimisen jälkeen saat vahvistusviestin sähköpostiisi ja olet virallisesti Tähtiasiakkaamme.
Tähti- eli kanta-asiakkuus on ilmainen, mutta edellyttää 18 vuoden ikää ja toimivaa sähköpostiosoitetta.
Kyllä kannattaa, pisteet eivät vanhene jos käyt ostoksilla kerran vähintään kerran vuodessa. Ilmoitamme sähköpostitse, jos tililläsi olevat pisteet ovat vaarassa vanhentua.
Ei tarvitse. Jos olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen kanta-asiakasohjelman käyttöönottoa (29.6.2023), asiakkuutesi on päivitetty automaattisesti Tähtiasiakkuudeksi ja olet saanut myös 100 aloituspistettä Omalle tilillesi. Muista täydentää Oman tilisi tiedot, jotta saat varmasti kaikki edut käyttöösi!
Jos olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen kanta-asiakasohjelman käyttöönottoa (29.6.2023), asiakkuutesi on päivitetty automaattisesti Tähtiasiakkuudeksi ja olet saanut myös 100 aloituspistettä Omalle tilillesi. Muista täydentää Oman tilisi tiedot, jotta saat varmasti kaikki edut käyttöösi!
Huomaathan, että ostoksista alkaa kertyä pisteitä vasta kanta-asiakasohjelman julkaisun (29.6.2023) jälkeen tehdyistä tilauksista. Tätä ennen tehdyistä tilauksista ei kerry pisteitä takautuvasti.
Kirjaudu Omalle tilillesi tästä.
Asiakastiedot kannattaa pitää ajan tasalla ja se käy helposti Omalla tilillä.
Sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena Omalle tilille kirjautumiseen, eikä sitä voi muuttaa itse. Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, ilmoita siitä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@feeliaruokakauppa.fi
Sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena Omalle tilille kirjautumiseen. Sen muuttaminen onnistuu vain ilmoittamalla uusi sähköpostiosoite asiakaspalveluun asiakaspalvelu@feeliaruokakauppa.fi
Liitä mukaan myös tieto aiemmasta Omaan tiliisi liitetystä sähköpostiosoitteesta.
Lahjakortin lunastus onnistuu helposti Omalla tilillä kohdassa ”Lunastettavat palkinnot”. Lahjakortti on sähköinen ja se sisältää koodin, jonka voit käyttää verkkokaupassa.
Pisteillä voi lunastaa lahjakortteja seuraavasti:
Lunastetut lahjakortit tulevat näkyviin Oman tilin Omat palkinnot -kohtaan. Käyttämättömän pisteillä lunastetun lahjakortin koodin löydät siis helposti sieltä.
Pisteillä lunastettua lahjakorttia ei lähetetä sähköpostiisi.
Unohditko salasanan?
Klikkaa kirjautumissivulla "Unohditko salasanasi" -tekstiä ja pääset nollaamaan salasanasi.
Jos unohdit käyttäjätunnuksen, ota yhteys asiakaspalveluun asiakaspalvelu@feeliaruokakauppa.fi
Ei ole, eikä Tähtiasiakkaaksi liittyminen lisää sinua automaattisesti markkinointiviestintämme piiriin, eli uutiskirjeen tilaajaksi. Tähtiasiakkaaksi liittyminen lisää sinut kanta-asiakkuuteesi liittyvän asiakasviestinnän vastaanottajaksi.
Asiakasviestit
Tähtiasiakkaana saat sähköpostitse kanta-asiakkuuttasi koskevia asiakasviestejä. Tällaisia ovat esimerkiksi tieto tilin pistesaldosta tai huomautus, jos pisteesi ovat vaarassa vanheta.
Asiakasviesteillä voidaan ilmoittaa myös kanta-asiakasohjelman mahdollisista muutoksista tai häiriötilanteista. Isommista muutoksista tiedotamme sähköpostin lisäsi myös verkkosivustollamme.
Halutessasi voit perua asiakasviestit klikkaamalla perumislinkkiä, joka löytyy kanta-asiakkuuteesi liittyvän viestin lopusta. Emme kuitenkaan suosittele perumista, koska tämän jälkeen emme pysty lähettämään esimerkiksi varoitusta pisteiden vanhenemisesta.
Markkinointiviestit
Markkinointiviestien vastaanottaminen on vapaaehtoista. Uutiskirjeen tilaamisesta palkitaan pisteillä ja samalla saat tiedon kaikista tarjouksistamme.
Markkinointiviestien peruminen onnistuu uutiskirjeiden alalaidassa olevasta "Peru uutiskirjetilaus" -kohdasta.
Ota yhteys asiakaspalveluun asiakaspalvelu@feeliaruokakauppa.fi
Pisteet
Näet pistesaldosi Omalta tililtä.
Saat myös sähköpostin, kun pisteitä on kertynyt riittävästi lahjakortin lunastamiseen.
Kanta-asiakaspisteillä voi lunastaa lahjakortteja verkkokauppaamme.
Pisteillä voi lunastaa lahjakortteja seuraavasti:
100 pistettä = 5 € lahjakortti
200 pistettä = 10 € lahjakortti
300 pistettä = 15 € lahjakortti
400 pistettä = 20 € lahjakortti
Tarkista pistesaldosi Omalta tililtä.
Pisteitä kertyy verkkokauppaostoksistasi, kunhan olet kirjautuneena omalle asiakastilille.
Jokainen käytetty euro kerryttää yhden pisteen: 1 € = 1 piste. Pisteet kirjautuvat Omalle tilille, kun ostokset on maksettu.
Toimitusmaksuista ja kestotilausten jatkotilauksista ei kerry pisteitä.
Tarkista pistesaldosi Omalta tililtä.
Tutustu kanta-asiakkuuden ehtoihin tästä.
Pisteet kirjautuvat Omalle tilille, kun ostokset on maksettu.
Kanta-asiakasohjelma on julkaistu 29.6.2023 ja pisteitä alkaa kertymään sen jälkeen tehdyistä tilauksista. Tätä ennen tehdyistä tilauksista ei kerry pisteitä takautuvasti.
Saat pisteitä ostaessasi lahjakortin verkkokauppaamme. Kun lahjakortilla maksetaan, pisteitä ei enää kerry.
Kanta-asiakaspisteillä lunastetusta lahjakortista ei myöskään kerry pisteitä.
Kanta-asiakasohjelma on julkaistu 29.6.2023 ja pisteitä alkaa kertymään sen jälkeen tehdyistä tilauksista. Tätä ennen tehdyistä tilauksista ei kerry pisteitä takautuvasti.
Ostoksista myönnettävät pisteet kirjautuvat tilillesi automaattisesti vain, kun olet kirjautunut sisään ostoksia tehdessäsi.
Jos epäilet, että kirjautuminen saattoi unohtua, tarkista asia Omalta tililtäsi. Näet Tapahtumat-kohdasta erittelyn pisteidesi kertymisestä.
Mikäli pisteet eivät ole kirjautuneet tilillesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lisäämme puuttuvat pisteet tilillesi.
Huomaathan, että kanta-asiakasohjelmamme on julkaistu 29.6.2023 ja pisteitä alkaa kertymään vasta sen jälkeen tehdyistä tilauksista. Tätä ennen tehdyistä tilauksista ei kerry pisteitä takautuvasti.
Kanta-asiakkaaksi liittymisestä saa 100 pistettä. Nämä pisteet tulevat käyttöön heti liittymisen jälkeen.
Myös verkkokauppamme vanhat asiakkaat saavat automaattisesti 100 aloituspistettä Omalle tililleen.
Syntymäpäivälahjaksi saa kerran vuodessa automaattisesti 100 pistettä. Lahjan saaminen edellyttää, että syntymäpäivä on ilmoitettu Omalla tilillä!
Suositellessasi Feelia Ruokakauppaa ystävällesi saat Tähtiasiakkaana palkkioksi 100 pistettä.
Ystävä saa myös käyttöönsä 5 € alennuskoodin verkkokauppaamme.
Palkintopisteesi kirjautuvat Omalle tilillesi, kun ystäväsi tekee Feelia Ruokakaupassa ostoksen, jonka summa on vähintään 30 €.
Suosittelupisteiden saamisen ja alennuskoodin hyödyntämisen edellytyksenä on, että ystävä on uusi asiakas, eli kyseessä on hänen ensimmäinen ostoksensa Feelia Ruokakaupassa.
Suositteluviesti tulee lähettää Omalta tililtä mm. somekanavissa, sähköpostitse tai suorana linkkinä.
Uusi uutiskirjeen tilaaja saa Tähtiasiakkaana palkkioksi 25 pistettä.
Pisteet voi saada vain yhden kerran, eli mikäli peruuttaa uutiskirjeen tilauksen ja tilaa sen uudestaan, ei saa pisteitä.
Ennen kanta-asiakasohjelman käyttöönottoa (29.6.2023) tehdyt uutiskirjetilaukset eivät kerrytä pisteitä.
Tykkäämällä meistä Facebookissa saat Tähtiasiakkaana palkinnoksi 25 pistettä.
Kirjaudu Omalle tilillesi ja klikkaa ”Tykkää meistä Facebookissa” -painiketta. Varmista, että olet kirjautunut sisään omalle Facebook-tilillesi ja paina Facebook-tilimme "Tykkää"-painiketta.
Pisteet voi saada vain yhden kerran, eli jos lopetat tykkäämisen ja tykkäät myöhemmin uudestaan, pisteitä ei kerry.
Seuraamalla meistä Instagramissa saat Tähtiasiakkaana palkinnoksi 25 pistettä.
Kirjaudu Omalle tilillesi ja klikkaa ”Seuraa meitä Instagramissa” -painiketta. Varmista, että olet kirjautunut sisään omalle Instagram-tilillesi ja paina Instagram-tilimme "Seuraa"-painiketta.
Pisteet voi saada vain yhden kerran, eli jos lopetat seuraamisen ja aloitat myöhemmin uudestaan, pisteitä ei kerry.
Arvostellessasi verkkokaupastamme ostamasi ruoan, saat Tähtiasiakkaana palkinnoksi 10 pistettä.
Arvostelun voi tehdä vain ostamiinsa ruokiin ja sen teko onnistuu sähköpostiin parin viikon kuluttua ostosta tulleen arvostelupyynnön kautta.
Tuotearvostelusta annettuja
palkintopisteitä on mahdollista saada maksimissaan 5 arvostelusta per päivä.
Pisteet vanhenevat, jos et tee seuraavaa ostoa 12 kuukauden sisällä pisteiden ansaitsemisesta.
Jokaisesta ostosta käynnistyy uusi 12 kuukauden vanhenemisaika koko pistesaldolle.
Oman pistesaldon ja sen vanhenemispäivän voit tarkistaa Omalta tililtä.
Saat asiakasviestin sähköpostiisi, kun tilillesi on kertynyt riittävästi pisteitä etujen lunastamiseen. Ilmoitamme myös, jos pisteesi ovat vaarassa vanhentua. Näin ehdit lunastaa etusi ennen pisteiden vanhenemista.
Lahjakortti
Kanta-asiakaspisteillä voi lunastaa lahjakortteja Feelia Ruokakauppaan. Lahjakortin lunastaminen tapahtuu Omalla tilillä kohdassa ”Lunastettavat palkinnot”. Lahjakortti on sähköinen ja se sisältää koodin, jonka voit käyttää verkkokaupassa.
Pisteillä voi lunastaa lahjakortteja seuraavasti:
Lunastetut lahjakortit tulevat näkyviin Oman tilin Omat palkinnot -kohtaan. Käyttämättömän pisteillä lunastetun lahjakortin koodin löydät siis helposti sieltä.
Pisteillä lunastettua lahjakorttia ei lähetetä sähköpostiisi.
Kanta-asiakaspisteillä lunastamasi käyttämättömät lahjakortit näkyvät Omalla tililläsi Omat palkinnot -kohdassa. Klikkaa lahjakorttia, niin lahjakortin koodi avautuu näkyviin. Kopioi koodi viereisellä painikkeella ja syötä se verkkokaupan kassalla sille varattuun kenttään.
Lahjakortilla voi maksaa myös toimituskulut ja sitä voi käyttää myös yhdessä alekoodin kanssa. Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta lunastuksesta ja sen voi käyttää kerralla tai osissa.
Jos haluat antaa lahjakortin toiselle, se tapahtuu antamalla lahjakortin koodi toisen henkilön käyttöön. Tällöin et voi itse käyttää samaa lahjakorttia.
Lahjakortti verkkokauppaamme on voimassa 12 kuukautta.
Voit käyttää samalla tilauksella lahjakortin sekä alekoodin. Syötä koodit kassalla yksitellen niille varattuun kenttään.
Lahjakortin voi lahjoittaa toiselle, tämä koskee myös kanta-asiakaspisteillä lunastettuja lahjakortteja.
Anna lahjakortti toiselle ilmoittamalla hänelle lahjakortin koodi. Tällöin et voi itse käyttää samaa lahjakorttia.
Kotiruokamme ovat helppoja ja nopeita valmistaa. Vain viimeistely ja kuumennus, niin ruoat ovat valmiita nautittaviksi ja aikaa jää muuhun olennaiseen.
Feelia Kotiruoat säilyvät jääkaapissa jopa kuukausia valmistusmenetelmänsä ansiosta. Ruokiin ei lisätä valmistettaessa säilöntäaineita.
Kaikki kotiruokamme tehdään Suomessa pääosin kotimaisista raaka-aineista ja lähituottajia suosien. Useilla ruoillamme on Hyvää Suomesta -merkki.
Nopea kotiinkuljetus koko Suomen alueella vain 7,90 €. Ihan totta, myös sinä voit tilata kunnon kotiruokaa suoraan omalle ovellesi toimitettuna.
Kiusaukset, keitot, kastikkeet, lisukkeet ja muut kunnon kotiruoat arkeen ja juhlaan.