Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 10.01.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Feelia Yritys y-tunnus 2113001-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.feeliruokakauppa.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

HUOM! Asiakas voi tilata tuotteet haluamaansa osoitteeseen, esimerkiksi työpaikalle tai kotiin, mutta sitoutuu olla vastaanottamassa Postin toimitusta. Näin takaamme tuotteen kylmäkuljetuksen toimivuuden.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

viitenumeron

pankkitilinumeromme

laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

——————–

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

Toimitusaika

Toimitusaika voi vaihdella paikkakuntakohtaisesta alla olevan taulukon mukaisista toimitusajoista.

Toimitusajan voitte tarkistaa seuraavasta linkistä: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/apu-ja-tuki/toimitusaikakysely.html

Lähtöpaikan postinumero 92930 ja vastaanottopaikkaan lisätkää toimitusosoitteenne postinumero.

Postin sivulla kerrotaan milloin ovelle paketti toimitetaan. Esimerkiksi seuraavasti:

Ovelle-Paketti postimaksukone- ja hinnoittelupalveluasiakkaille  – Toimitus seuraavana työpäivänä klo 14 mennessä

Alla oleva taulukko kertoo tilaus/toimitusrytmin (kelloaika edellä kerrotun mukaisesti)

Maanantaina ennen klo 11 jätetty tilaus on perillä tiistaina klo 14
Tiistaina ennen klo 11 jätetty tilaus on perillä keskiviikkona klo 14
Keskiviikkona ennen klo 11 jätetty tilaus on perillä torstaina klo 14
Torstaina ennen klo 11 jätetty tilaus on perillä perjantaina klo 14

Perjantaina jätetyt tilaukset jäävät tiistain toimitusaikaan

HUOM! Arkipyhät aiheuttavat viivettä toimituksiin, viikonloppujen tai arkipyhien aikana toimituksia ei tapahdu. Tilaukset voit kuitenkin tehdä normaalisti, ja tilauksesi pistetään toimitukseen heti seuraavana arkipäivänä yllä olevan taulukon mukaisesti.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Vaihto- ja palautusehdot

Huomaathan että tarkistat pakkauksen toimitettaessa. Älä ota vastaan tilausta jonka sinetti on rikki, tällöin tilaus palautuu lähettäjälle. Reklaamatioista tietoa jäljempänä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@feelia.fi

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Feelia Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Feelia Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Feelia uutiskirje

TILAA FEELIA UUTISKIRJE JA SAAT ENSIMMÄISESTÄ TILAUKSESTASI

10% ALENNUKSEN

Liittymällä uutiskirjeemme tilaajaksi saat ensimmäisenä tietää uusista tuotteistamme ja alennuksistamme. Saat alennuskoodisi sekä vahvistuksen sähköpostiisi.